woensdag 13 juli 2011

Vondst van de week: retro lektuurmand

Omdat ik nogal vaak in kringloopwinkels en andere winkels met oude meubelen, boeken, serviesgoed e.d. rond struin, lijkt het me een leuk idee om een vast item te maken dat vondst van de week gaat heten. Vandaag de eerste officiele vondst van de week:


Het is niet zo dat dit nou zo'n bijzondere vondst is, want elke kringloop heeft er wel 1 of meer staan, maar vaak net niet in de kleur die ik zoek. Deze donkerbruine past goed bij de rest van het interieur. Ik vind het gezellig staan. Ik heb 'm in de schouw gezet. Dat was nog net zo'n leeg plekje, waar onze hond zich steeds in wurmde. Een herdershond die zich in allerlei bochten wringt om op een plek te gaan liggen waar eigenlijk net een tekkel in past. Grappig, maar niet echt handig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten