zondag 24 juli 2011

Nieuw woonprogramma: Mad about the house.

Gisteren avond heb ik voor het eerst gekeken naar het nieuwe woonprogramma 'Mad about the house'. Dit programma wordt elke zaterdag om 21.00 uur uitgezonden op TLC.

Stellen krijgen ongeveer 12.000 euro om hun huis op te knappen binnen drie weken. Er zit alleen wel 1 maar aan. Deze maar is dat slechts 1 van de 2 mag beslissen hoe en waaraan het geld wordt uitgegeven.

Stel dat Erik degene was die alleen mocht beslissen, dan zou ik erg gespannen zijn over het resultaat. Erik heeft namelijk een totaal andere smaak dan ik. Nu ben ik vaak degene die wat aan draagt bij Erik, en hij zegt pas nee wanneer hij het echt spuuglelijk vindt.

Ik vind het een leuk programma om naar te kijken en ook realistischer dan het programma '60 minutes makeover'. In dit programma krijgt een huis binnen 60 minuten een makeover. Soms worden er houten vloeren geschilderd, vervolgens worden dan de meubels er weer op gezet. Volgens mij is die vloer dan nog niet droog. Ik vind het een merkwaardig programma. 

Dus kijk ik liever naar Mad about the house. Dit komt toch iets realistischer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten