donderdag 9 juni 2011

Design 1999

Zoals velen weten snuffel ik regelmatig even bij de kringloop. Zo ook vanmiddag aan het eind van de middag. Ik vond een interessant boek en een Eigen huis & Interieur uit december 1999. Het viel mij op dat het blad van 12 jaar geleden eigenlijk niet eens zo heel veel verschilde met de inhoud van een woon blad van nu. Wat 12 jaar geleden 'in' was, kan nu nog. 







Bij het doorbladeren van het blad vroeg ik me af waar dat door komt. Het kan zijn dat er op interieur- en ontwerp gebied niet zo heel veel opzienbarends is gebeurd de laatste 10 jaar. Misschien komt het doordat goede ontwerpen tijdloos zijn. 
Ik persoonlijk houd wel van een eclectisch interieur. Een interieur waar allerlei stijlen, tijden en kunst zijn vertegenwoordigd, maar waar wel de balans is behouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten