zaterdag 21 mei 2011

Woonboek Terence Conran

Twee dagen geleden, donderdag, was ik een dagje vrij. Op vrije dagen vind ik het wel eens leuk om bij de kringloopwinkel rond te neuzen. Vooral boeken koop ik er graag. En ja hoor, donderdag vond ik een prachtig boek. "Het grote woonboek" van Terence Conran uitgegeven door Elsevier in 1975. 






'
Er staan prachtige afbeeldingen in van woninginrichting uit de jaren 70 die je nu anno 2011 in een woonblad tegen zou kunnen komen.




Zoals dit mooie wandmeubel.




Of deze. Tijdloos.


Gisteren heb ik op internet gekeken wat ik kon vinden over dit boek en de schrijver. Ik kwam het boek tegen bij online boekwinkels waar ze tussen de 12 en 18 euro vroegen voor dit boek. Ik heb er bij de kringloop 2 euro 50 voor betaald. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten